esmaspäev, 5. detsember 2016

Day 25

Nagu ikka, siis praktikale laksime kella 08.00iks, Jõudsime kööki, siis hakkasime tegema shokolaade kui saime vormid shokolaade täis, siis viisime need jääkülma ja hakkasime tegema muidasju st. mann hakkas kartulit viilutama ja mina hakkasin mingit tainast rullima. Ma ei tea kuidas läks Mannil aga minu käed olid täitsa läbi ja nii valusad, sest see oli nõme tainas, kui ma teda lahti rullisin siis ta läks kokku tagasi ja ma läksin nii närvi selle taina peale, et vahepeal tuli kokk ja rullis edasi ja siis andis jälle mulle. Lõpuks kui ma olin suutnud 1 ringi tainast valmis rullida siis panin selle kandikule ja pidin tegema uued (kokku vist 6 tükki) ma mõtlesin, et see piin mu kätele ei lõppegi kunagi ära, sest see tainas oli ka selline kleepuv ja see jäi kord mu kätele kinni ja kord jäi lauakülge kinni ja siis ma põhimõtteliselt kastsin ta sealt jahukoti seest läbi :D.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar