kolmapäev, 14. detsember 2016

Day 28

Kuna meil oli vabapäev, siis me seekord ei lebotanud lihtsalt kodus vaid tegime midagi asjalikku ka. Nimelt käisime me Gibraltari Väinal. Hommikul pidime vara ärkama, sest buss väljus juba kell 08.00 (kui õieti mäletan) sõitsime Gibraltarile umbes 2 tundi ja kui kohale jõudsime siis oli uudistamist palju oi kui ilus seal kõik oli. Ühesõnaga Gibraltaril käisime vaatamas neid ahve kes varastavad, kuna me eelmine päev Moonikaga tegime valmis endale võileivad, et süüa siis kui kõht tühjaks läheb aga enne me neid ära ei jõudnud süüa kui ahvide juurde läksime. Nii siis olime Gibraltari mäel suht alguses kus juba üks ahv uudistas tegime pilte temast ja vaadetest ja siis liikusime edasi, kui ühtäkki üks ahv vaatas mulle sügavalt silma ja liikus samal ajal minu poole ja enne kui ma jõudsin reageerida, et ta tundis toidu lõhna, siis enne oli toidukott mul muidugi käest ära tõmmatud ja juba hakati sööma see kõik käis nii kähku, et ainukesed asjad mida ma jõudsin teha oli kiljatada ja sisi pärast hirmust väriseda. Muidugi oli kõigil teistel nalja kui palju ja minul ehmatus suur. Kui need ahvid minu ja Moonika toitu sööma hakkasid, siis kõik muidugi ümberringi pildistasid, eks need ahvid olid valivad ka võileiva vahelt võtsid välja vorsti ja juustu ja sõid ainult saia, actimeli nad ei joonud ja kõige rohkem peale läksid õun, sai ja Moonika jogurt. Kui saime ära vaadatud kuidas nad meie toidu kõik ära sõid siis liikusime edasi järgmisse kohta, kus oli veel rohkem ahve (nad kõik nägid nii armsad välja aga oi millised loomad nad tegelikult on) kõik käisid nii ettevaatlikult, et jumala eest mitte valet sammu astuda. Kui all saime kõik vaated ja ahvid ära pildistatud siis liikusime ülesse korrusele, pidime minema läbi kohviku, et näha veel ilusamat vaadet aga noh muidugi kui me kohvikusse sisse jõudsime otsustas Moonika, et võiks ikka kukkuda ka ja nii ta siis tegi, aga õnneks oli üks mees kohe nii abivalmis, et aitas Moonika püsti no ma oleksin ka aidanud aga siis kui ma oleksin naermise alles lõpetanud ;) Kui olime kohvikust välja jõudnud sinna kohta, kuhu me pidime jõudma siis hakkas pildistamine pihta, see kõik oli nii ilus nagu oleks olnud tõsiselt kuskil muinasjutus kõik autod ja kõik majad olid nii tillukesed. Kui saime üleval oma asjad tehtud siis suundusime alla tagasi, et käima söömas ja et kell 5 hakata tagasi sõitma. Koju jõudsime kell 20.00-20.30 umbes nii.










Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar